Szanowny Użytkowniku, szanujemy Twoją prywatność.

Strona internetowa administrowana przez Grupę casusBTL Sp. z o.o. wykorzystuje pliki cookie. Pliki cookie są umieszczane na urządzeniu, którego używają Państwo do przeglądania strony. Możemy przechowywać na urządzeniu informacje, takie jak pliki cookie, i uzyskać do nich dostęp, a także przetwarzać dane osobowe, takie jak niepowtarzalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie. Domyślnie włączone są jedynie pliki, które umożliwiają poprawne działanie strony. Włączenie pozostałych plików pozostawiamy Państwa decyzji. Możecie Państwo zaakceptować wszystkie pliki lub odmówić ich używania (z wyjątkiem niezbędnych jeżeli takie będą). Wykorzystując „Indywidualne ustawienia plików cookie” – „akceptuję tylko wybrane”, możliwe jest dokonanie własnego ich ustawienia. Pamiętaj, że niektóre rodzaje przetwarzania danych osobowych mogą nie wymagać Twojej zgody, ale masz prawo sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu. Twoje preferencje będą mieć zastosowanie tylko do tej witryny. Preferencje możesz zmienić w dowolnym momencie, powracając na tę witrynę. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania Państwa danych osobowych oraz działania cookies znajdują się w Polityce prywatności. Polityce cookies.”

Polityka cookies
Home / medical communication
medical communication

Grupa casusBTL for years has been known for the organization of the largest medical congresses in Poland and for supporting medical societies and associations during the largest European events for doctors. Thanks to excellent cooperation with the medical environment and the support of founders, it managed to implement a number of nationwide educational programmes for patients, their families, and caretakers.

medical societies and associations

For years we have been cooperating with the boards of the largest scientific societies in the country – we administer the websites of our clients, prepare newsletters sent to the members of societies and associations. Cooperation with medical societies and associations calls for understating the needs of the partners, as well as requires respecting certain traditions, hence, every time we look for optimal solutions and offer a communication model that is tailored to the needs of the partner.

congresses and conferences

In medical environment it is particularly important to communicate appropriately with attendees of congresses and conferences. Every time we strive to use various communication channels to inform the potential participants about an event - beginning from traditional mail, printing invitations and posters, through a well-designed website of the event, mobile application, mailing lists and social media channels.

For one of your clients – Polish Cardiac Society – we prepare a “Congress Newspaper” that is published during the event.  On the first two days of the congress the participants can read the most important interviews, summaries, opinions, and commentaries from experts on the latest guidelines, as well as recent news about the congress.

branding

We understand that each conference is more than just a meeting of specialists, sharing scientific insights, but that it also requires raising visibility of the event itself so that it gains appropriate recognition. Hence, careful visual branding of the event is of key importance as it facilitates effective communication with the participants of the meeting.

patient engagement programmes

Communication with patients needs to be engaging, friendly, and reliable. That is why we use various communication channels to deliver information to patients, including medical and general media, social media, experts and authorities on particular subjects (including health care professionals, groups of patients), as well as healthcare staff.

Click here to see our past projects